happy with add


Happy with ADD

Als het leven een reis is, dan is add mijn vervoersmiddel.


Het is denk ik een prachtig transportmiddel omdat het mij op plekken brengt waar misschien niet iedereen kan komen. Het voedt mijn verlangen om te ontdekken wat er is achter de horzion ligt en vaak onverwacht spoort het mij aan om iets nieuws uit te proberen. Dat maakt het leven vol verassingen.


Het is mooi reizen met add. In de wereld en in mijn hoofd.






zaterdag 3 september 2011

dag 3

slapeloosheid en depressie

Als de huisarts mij de ritalin had voorgeschreven had ik vast een hogere dosis gekregen maar dit vind ik wel prettig uitproberen. Beetje samengekenepen maag. Herkenbaar van als ik echt in paniek raak. Wat zware gedachten. Iets drukkend op mijn schouders. Ja die depressieve wolken ken ik ook maar nu denk ik aha Ritalin., daar trap ik verder niet in.
Intrigerend is dat ik  anders ik ook wel eens onrustig slaap. Word ik dan wakker dan ben ik in nog in de ban van  mijn droom. Heel mijn lijf leeft nog in de droom al weet ik soms niet meer wat het was. Nu word ik wakker in mijn bed. Hopla uit mijn droom in mijn eigen bed. Ik weet de droom nog maar ben er niet meer.

Éen klein rot pilletje. Een hele lage dosis.

1 opmerking:

  1. Lieve Mimi,
    Wat vervelend die depressieve gevoelens... (heb ergens van iemand de ervaring gelezen dat bananen in dit geval helpen, wie weet?) Heb zelf meer een gejaagd gevoel, alhoewel dat nu op dag 3 aan het afnemen is (hoop ik)
    De slapeloosheid herken ik, was vanmorgen klaarwakker, direct. Heb de snooze knop wel ingedrukt, maar dat was omdat ik simpelweg niet wist hoe hij 'gewoon' uit moest.
    Had gisteravond ook erge pijn in mijn schouder en nek rechts, niets ernstigs of nieuws, maar nu dacht ik toch echt dat het van de pillen kwam.
    Wel een goed plan om het allemaal bij te houden en op te schrijven... ben er dus zelf ook maar mee begonnen. Als je dat wilt lezen (en vergelijken, haha): de-letter-a.blogspot.com
    Tot volgende week! Kunnen we vergelijken in real life hoe we ons voelen!
    Liefs Anne

    BeantwoordenVerwijderen