happy with add


Happy with ADD

Als het leven een reis is, dan is add mijn vervoersmiddel.


Het is denk ik een prachtig transportmiddel omdat het mij op plekken brengt waar misschien niet iedereen kan komen. Het voedt mijn verlangen om te ontdekken wat er is achter de horzion ligt en vaak onverwacht spoort het mij aan om iets nieuws uit te proberen. Dat maakt het leven vol verassingen.


Het is mooi reizen met add. In de wereld en in mijn hoofd.






dinsdag 13 september 2011

hormonen en add

Het antwoord is dus ja. hormonen en add hebben veel met elkaar te maken. Ik heb nog niet uitgezocht wat en hoe maar het is herkenbaar. De donkere gedachten voor het opstaan ontaarden in symtonen die ik ken. De aankonding van een menstruatie. Dus op deze golven laat de add zich dragen. Als ik me niet meer verzet tegen de zwaarmoedigheid en het woorden geef , breekt er ook weer iets open. Soms is de snelste weg uit de donkerte er niet voor weg vluchten maar blijven staan om het aan te kijken. Ik word overspoeld en het lost zich weer op. Dat vraagt wel vertrouwen. Wetende dat het onderdeel is van een cyclus kan ik me gemakkelijker overgeven. Grijpt Ritalin in op deze cyclus? Zal ik juist extra Ritalin slikken om de toegenomen chaos te beteugelen of  de natuur zijn werk laten doen? Het creeëren van rust en inkeer omdat orde niet meer haalbaar is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten