happy with add


Happy with ADD

Als het leven een reis is, dan is add mijn vervoersmiddel.


Het is denk ik een prachtig transportmiddel omdat het mij op plekken brengt waar misschien niet iedereen kan komen. Het voedt mijn verlangen om te ontdekken wat er is achter de horzion ligt en vaak onverwacht spoort het mij aan om iets nieuws uit te proberen. Dat maakt het leven vol verassingen.


Het is mooi reizen met add. In de wereld en in mijn hoofd.






maandag 5 september 2011

De strijd die je niet winnen kan.

Dat is de boodschap. De oproep is om de strijd, die ik mijn hele leven voer, op te geven. Om toe te geven dat ik ook nooit zal gaan winnen. Dat klinkt vast vreemd voor iemand zonder add. Het voelt als een levenslange strijd. Die ik elke dag vol goede moed ben aangegaan. In de overtuiging dat ik ooit zal winnen.

Ik ben het strijden moe. Maar kun je zomaar opgeven? Waarvoor heb ik dan zo hard gestreden.
En als ik stop heb ik ineens de tijd om achterom te kijken. Naar het slagveld dat ik in mijn leven heb aangericht.

Dat voelt als rouw.  Om alles wat in de strijd gesneuveld is. Vooral veel vrienden, die ik 'vergeten' ben
aandacht te geven omdat ik zo bezet was in mijn hoofd. Verschillende banen waar ik me in alle bochten heb gewrongen en toch niet goed genoeg was. De wonden die ik heb geslagen in mijn eigen gezin. Ik durf nauwelijks te kijken.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten