happy with add


Happy with ADD

Als het leven een reis is, dan is add mijn vervoersmiddel.


Het is denk ik een prachtig transportmiddel omdat het mij op plekken brengt waar misschien niet iedereen kan komen. Het voedt mijn verlangen om te ontdekken wat er is achter de horzion ligt en vaak onverwacht spoort het mij aan om iets nieuws uit te proberen. Dat maakt het leven vol verassingen.


Het is mooi reizen met add. In de wereld en in mijn hoofd.






woensdag 28 september 2011

overdosis

maandag de dubbele dosis. nou ja 3 x 10 mm. Ik blijf doorwerken. Kan lastig stoppen.
Dinsdag 's ochtend 2 pillen onderweg. Wel weinig gegeten en gedronken. Ze geven ontzettend veel hoofdpijn. Dus neem ik ze daarna met een uur tussenpauze maar mijn alarm is niet te horen tijdens het congres. Dan maar op gevoel. Als ik erg moe en onrustig wordt neem ik er weer 1. Tijdens het congres ongeveer 4 met 2 paracetemols tegen de hoofdpijn. Want ik moet ook spreken en dat is lastig met teveel hoofdpijn.

Achter het stuur onderweg naar huis ben ik te onrustig dus neem ik er nog 1. De laaste. Maar bij Delft ben ik zo erg aan het trillen dat ik moet stoppen. Ik kan niet meer goed denken. Alles shaked. Mijn hart klopt als een gek. Ik koop eten om het te verdunnen en zo het effect hoop ik te verminderen. Veel eten en drinken.  Ik kan eigenlijk niet kiezen. Niet goed rechtop lopen. Het dienblad trilt bijna uit mijn handen. Ik voel me een zware junk.  Door het eten neemt het effect lijkt het iets af. Met veel concentratie rijd ik naar huis. Daarna voel ik me vooral ziek. Hoofdpijn, pijn in mijn rug, opgezwollen lymfeklieren. Alleen slapen helpt iets en stil zitten. Dat effect is niet snel uitgewerkt. Vandaag heb ik nog steeds teveel hoofdpijn om te kunnen concentreren. Veel pijn in mijn rug (nieren) Wel herkenbare pijn van na het werk, elke dag, vlak voor mijn burn out. Alleen een tikje erger. Vandaag dus geen pillen. Eerst herstellen. Ik ga toch meer voelen voor het dieet geloof ik.

1 opmerking:

  1. ik ben van de week bij de arts geweest en de ritalin werkte bij mij niet goed genoeg ook volop zenuwengevoel opgejaagdheid kramp in mijn kaken.nog steeds onrustige gedachten. wel merkte ik dat het hielp tegen kortlonterigheid maar dat was het enige...
    Nu heb ik antidepressiva gekregen..ik weet nog niet of ik het ga nemen...voel me nu een paar dagen zonder ritalin al veel relaxter...ik twijfel...
    groetjes miranda

    www.bloggers.nl/hiepermiertje

    BeantwoordenVerwijderen